Rd Electronics - Krāpšana

17.01.2024. Esmu iegādājusies aplle planšetdatoru veikalā Rd electronics. Precīzi pēc 2 mēnešiem 17/03/2024. Planšetes ekrāns acu priekšā, strādājot uz tās, turot rokās ir palicis melns. Tātad ir beigts. Aiznesu uz garantijas servisu kopā ar visu vāciņu. Veikala darbinieks rūpūgi to izpētījis, iztīrījis, teicis, ka: "dīvaini, planšete ir bez bojājumiem, parasti tas notiek, kad planšete krīt. " nav ne kritis, ne sedēts uz tās. Pēc divām nedēļām saņēmu atbildi ar kaut kādām bildēm, ka nepareizas lietošanas dēļ garantijā atsakam. Varat iegādāties jaunu par 650 eur. Kas tika darīts ar to divu nedēļu laikā, nav zināms, bet man, kā šokētam pircējam šķiet, ka tieši planšete tieši tika gatavota atteikumam. Tā kā planšetdators tika iegādāts uz juridiskās personas vārda, arī patērētāju aizsardzības iestāde man atteica palīdzībā. Īsāk runājot, līdz šim praktiski visu tehniku iegādājos veikalā rd electronics, bet no šī brīža manas kājas tur nebūs! Uz šo veikalu man durvis ir slēgtas.

17.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Jeļena Suhocka 17.04.2024

Apple planšetdators, protams

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 22.04.2024

Labdien, cienījamais atsauksmes autor!
Paldies, ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, norādiet, lūdzu, preces pieņemšanas nodošanas akta numuru vai nosūtiet to privātā ziņā.
Vēršam uzmanību, ka RD Electronics nav sava autorizētā servisa! RD Electronics ir elektropreču veikals, mūsu uzņēmums netiek kvalificēts kā ierīču autorizētais serviss. Ar ierīces diagnostiku, remontu un slēdziena noteikšanu nodarbojas speciāli klasificēts ražotāja noteikts autorizēts serviss, tā darbinieki, kuriem ir attiecīgās zināšanas un specializētā tehnika.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!

Papildināts Jeļena Suhocka 10.05.2024

Labdien pieņemšanas – nodošanas akta Nr.: RIKX0016223

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 13.05.2024

Labdien, cienījamais sūdzības autor!
Paldies par precizējumu!
Pamatojoties uz servisa centra sniegto informāciju, ierīces diagnostikas rezultātā ierīcei tika konstatēti bojājumi, kas radušies patērētājam nepareizas vai neuzmanīgas lietošanas rezultātā – Prece ir saliekta, deformēts korpuss. Balstoties uz saņemto slēdzienu no autorizētā servisa, Jums tiks sniegta oficiāla atbilde.

Papildināts Jeļena Suhocka 9 st atpakaļ

Pie reizes, lūdzu pasksidrojiet, kā var tā sabojāt preci turot to rokās (jo ekrāns palika melns tieši turot planšeti rokās) un kad neviens pat veikala darbinieks nav konstatējis nekādu bojàjumu ne locījumu, ne skrāpējumu. Pieminot, ka izskatās kā jauns.

Papildināts Jeļena Suhocka 9 st atpakaļ

Diemžēl, nevaru piekrist jūsu secinājumiem un slēdzieniem, uzskatu, ka planšetdators bija ar brāķi.

Komentāri (4)

M man 17.04.2024

PTAC vispār vairs nav noderīga iestāde, esmu arī vairākas reizes ar iesniegumiem griezies PTAC, tie tikai plāta rokas, ka mēs neko nevaram izdarīt. Laikam iestādes direktore Baiba Ozoliņa ir aizsēdējusies direktora amatā.

J Jeļena Suhocka 17.04.2024

Piekrītu, biju pārsteigta par atbildi. Likumi nav patērētāju pusē

K kristina _123 19.04.2024

Ja kas Juridiskam personām nav atteikuma tiesības un ptac nerisina jur personu problēmas ;)

J Jeļena Suhocka 22.04.2024

tagad jau zinu :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes