GO 3 - Negodīga komercprakse
Pilnībā pievienojos sūdzībām par Go3 TV negodīgu komercpraksi, kas izpaužas dažādos bezmaksas piedāvājumos, pēc kuriem iestājas automātiskas apmaksas pienākums bez liekiem brīdinājumiem un atgādinājumiem. Atteikšanās no bezmaksas izmēģinājuma perioda ir apzināti veidota parastam lietotājam ļoti nedraudzīgā un sarežģītā veidā.
Komentāri (4)
Pilnīgi piekrītu ar šo problēmu arī es esmu diemžēl saskarusies un konsultants uz jautājumu kapēc pat nejēdz atbildēt..
Man tas pats ar Bites Go3.
Iegādājos abonementu uz mēnesi,vairāk nevajadzēja, pēc noklusējuma iestatīts, ka tas automātiski pagarinās, ja neievēro, tad tik katru mēnesi vilks nost.Lai anulētu abonementu, to nevar izdarīt savā kabinētā, jāraksta atbalsta dienestam…Uztaisīts, lai Tu pačakerejies, ja gribi iet prom…Nepatīk tāda agresīva klientu turēšana…
Sveiki
Teikšu tā kā go3 tur pēc bezmaksas iespējas operators automātiski noņem nost brīdinot 2-3 dienas pirms beigām,taka nepamatota sūdzība