220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
985
Atrisinātas
71
Ar atbildēm
1106
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Maldināšana

Maldināšana Tika 27.11.2022 pasūtīta prece, piegāde būšot 2.12.2022, sazvanoties šodien 02.12.11 ar 220.lv atbilde seko atvainojamies sūtījums nav nemaz izsūtīts. Un atbild kad kaut kad inforēs par sūtījumu. Tikai zēl kad cilvēkiem ir arī darbs un nevar pielāgoties viņu vaidzībām, kaut speciāli tiek paņemta brīvdiena! Attieksme pret klientiem 0.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikta attieksme. Preci pārdod priecīgi, bet kad garantija: tad attieksme galīgi garām. Serviss pat necenšas preci pārbaudīt vairākas reizes, tik uzraksta atzinumu, ka tā ir lietotāja vaina. Neitrāls serviss preci saremontē un atzīst ka ražotāja defekts. Principa pēc tagad vairs pie viņiem nepērku vairs neko.

220.lv - Slikts serviss, neatgriež naudu par preci

Slikts serviss, neatgriež naudu par preci 2022. Gada 10. Oktobrī no veikala saņēmu pasūtīto preci - sieviešu jaku. Atsūtīts tika nepareizs izmērs (pārdevēja kļūda) un tajā pašā dienā preci nosūtīju atpakaļ ar Latvijas pasta starpniecību, jo tā telefoniski man norādīja veikala darbiniece. Pievienoju atgriešanas veidlapu un e-pastā veikalam nosūtīju failus ar nosūtīšanas kvīti un bildi, kur redzama preces neatbilstība. Šodien ir 15. Novembris, bet nauda par preci joprojām nav atgriezta. Komunikācija pa telefonu un e-pastā ir bezjēdzīga...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Likās ok veikals. Diezgan daudz biju sūtījusi, bet nu pēc pēdējā pasūtījuma ļoti liela vilšanās. Kantoris ar ļoti sliktu servisu un vēl sliktāku attieksmi. Bērnam divstāvīgu gultu pasūtīju veselas 3x (sākot jau no 28.08.) , jo katru reizi, kad noformēju sūtījumu, tā pēc kādas nedēļas uzraksta, ka prece tomēr nebūšot. Katrā sūtījuma gultas modelis bija cits, jo izvēlējos pēc pieejamajiem mājaslapā. Pēdējā epasta jautāju, lai tad beidzot pasaka, kas ir uz vietas. Nu tad pasūtīju to gultu, kura it...

220.lv - Krāpšana, slikts serviss!!!

Krāpšana, slikts serviss!!! Pasūtīju 2 vietīgu dīvāngultu ar krēslu kas atnāca zemas kvalitātes pat nulles kvalitātes naudu izdevās atgriezt bet 220.lv atsauksmi kuru ieliku ar pievienotām bildēm speciāli nepublisko tāda veidā maldinot cilvēkus un turpina pārdod šī pagrabā taisīto preci kas neatbilst nevienam normām!

220.lv - Плохой товар и плохой сервис

Плохой товар и плохой сервис Я заказала 2 вещи и оплатила доставку. Один из товаров был поврежден. Нам сказали нести его в магазин самим, хотя мы заказывали в интернет-магазине (-коробка была очень тяжелой) . Магазин принял товар, но не обменял. Сказали, что надо снова заказывать через интернет. Заказала еще раз и попросила скидку на доставку, так как в первый раз уже оплатила доставку поврежденного товара. Мне отказали в скидке на доставку. Качество товара очень сомнительное и в результате вы можете заплатить больше за доставку, чем за сам товар.

220.lv - Pārcelta piegāde un prece ar defektiem

Pārcelta piegāde un prece ar defektiem 31.10. Pasūtīju preci, kuras piegāde tika noteikta 03.11. Izvēlējos tieši šo, jo prece bija marķēta ar “ātra piegāde” ikonu, citas tādas pašas preces būtu jāgaida ilgāk. Beigās piegāde kavējās, par ko paziņoja tik tajā pašā dienā, kad bija paredzēta sākotnēja piegāde. Piegādi pārcēla uz 08.11. , par ko sadusmojos nedaudz, bet beigās viss labi, šodien (04.11.) pasūtījumu saņēmu, viena kavēšanās diena gluži nekas traks, taču kad pasūtījums nonāca manās rokās nejutos patīkami par veikto pirkumu...

Atrisināta220.lv - Krāpšana ar dāvanu kartēm

Krāpšana ar dāvanu kartēm Nepērciet dāvanu kartes - tā ir krāpšana un muļķošana! Uzņēmums apzināti krāpjas ar dāvanu kartēm, jo tās nav iespējams izmantot. Veicot pasūtījuma noformēšanu, kurā ir iekļautas preces, dāvanu kartes kods uzrādās kā nederīgs. Vaicājot palīdzības dienestam par iemesliem, kāpēc tā notiek, tika paskaidrots, ka neko palīdzēt telefoniski nevarot, lai sūta ekrānšaviņu. Protams palīdzības dienesta atbilde bija negatīva un dāvanu karti nevarēs izmatot, jo vienā pasūtījumā ir preces no vairākiem...

220.lv - Nespēj klientam atdot viņa pasūtijumu.

Nespēj klientam atdot viņa pasūtijumu. Īsi un konkrēti, nevienam neiesaku šo api... Ja kantori. Pasūtīju 17 oktobrī preci, tikai tāpēc ka 27 oktobrī solīja piegādi pa velti.26 oktobrī atnāk izziņa ka, sūtījums aizkavējas un būs 2 novembrī, šodien zvanu un atkal pasaka ka aizkavējās. Zinātu ka būs tik ilgi jāgaida un galu galā vienalga nezinu kad būs, pats būtu labāk no aliexpres pasūtījis. Nožēloju ka pirms pasūtīšanas neienācu šajā saitā un nepalasīju sūdzības, ja godīgi esmu šokā par tik daudz sūdzībām. No 220.lv savu mūzu vairs no viņiem neko nepasutīšu un citus pēc iespējas brīdināšu lai nepasūta.

220.lv - Maldināšana/Krāpšana

Maldināšana/Krāpšana (es pats tam nebūtu ticējis, ja tas nebūtu noticis ar mani. Varbūt kāds, kāda to uzskatīs par nieku, bet pats fakts, ka tas var būt, ļoti nepatīkami!) Nolēmu pasūtīt dāvanā jaunas paaudzes spēļu peli no zīmola bloody. Kad pasūtījums pienāca, izrādījās, ka 220.lv no jaunās paaudzes peļu kastes izvilka visu, arī pašu peli, un iebāza tajā krietni vecāku tās pašas markas peli. Pēc tam, kad es atvēru iepakojumu un ieraudzīju šo brīnumu. Es uzrakstīju uz atbalstu. Pēc ilgās ignorēšanas un atteikšanās atdot naudu, viņi beidzot nolēma atsūtīt man tieši to peli kuru es pasūtīju.

220.lv - Обман/Мошенничество

Обман/Мошенничество (сам бы не поверил если бы это не случилось со мной. Сразу оговорюсь для кого-то это будет ерунда но сам факт того что такое может быть сильно меня возмущает!) решил я заказать в подарок игровую мышь нового поколения бренда Bloody. Когда заказ пришёл оказалось что 220.lv вытащили из коробки нового поколения мышки всё, включая саму мыш и запихнули туда гораздо более старую модель этого же бренда. После того как я вскрыл посылку и увидел данное чудо. Я написал в поддержку. Спустя долго времени игнора и отказа вернуть деньги они наконец решили прислать мне мою заказную игривую мышь.

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Krāpšana 220.lv interneta veikalā. Viena ražotāja preces Cenas atšķirība par 50%. Pārdevēja 220.lv preces Cena 29.90 euro, bet tajā pašā interneta veikalā 220.lv, bet cita pārdevēja, tādas pašas preces Cena uz pusi mazāka 14,99. Tāda cenu atšķirība nav normālā.

Atrisināta220.lv - Pasūtījumu piegādes pārcelšanas un atcelšana.

Pasūtījumu piegādes pārcelšanas un atcelšana. 06.10.22 pasūtīju Bosch wtx8hkb9sn veļas žāvētāju. (pasūtījuma nr.16697843) 07.10.22 atnāca e-pasta vēstule, ka sākta pasūtījuma izpilde ar piegādes laiku - 14.10.22. Tikai 14.10.22 atnāca jauns e-pasts, ka pasūtījums kavēsies un jaunais piegādes datums ir 19.10.22. Nākošais e-pasts par piegādes kavēšanu atnāca 18.10.22 ar jaunu piegādes laiku uz 27.10.22. Tā kā 27.10.22 no 220.lv nebija nekādas informācijas, zvanīju pats. Saņēmu atbildi, ka piegādātājs nav iedevis informāciju par piegāde...

Atrisināta220.lv - Nav piegādes uz mājām ar kurjeru

Nav piegādes uz mājām ar kurjeru Veselu dienu sastādīju pasūtījumu. Un tikai pie apmaksas kļuva skaidrs, ka nav piegādes uz mājām ar kurjeru (28.10.2022) . Tikai uz viņu centriem Rīgā un laikam Daugavpilī. Kas tas par i-veikalu bez kurjera? Man nav laika tagad braukt no Smiltenes uz Rīgu pēc datora un papildus loriņiem. Pazvanīju uz viņu tālruni un aprunājos ar meiteni - jā, kurjera nav. Vecais labais xnet bija daudz labāks (xnetu pārpirka 220.lv) . Nu neko, pasūtīju visu iekš 1a.lv.

220.lv - Neērta iepirkšanās - Grozs vardarbīgi sadalīts daļās!

Neērta iepirkšanās - Grozs vardarbīgi sadalīts daļās! Fantastiski neērta iepirkšanās - Mans pirkuma grozs tika vardarbīgi sadalīts daļās, katru no daļām pieprasot apmaksāt atsevišķi un katrai piemērojot atsevišķu piegādes maksu! Vienkārši Kretīnisms! Kāpēc nevar piedāvāt vienu, kopēju apmaksu un kopīgu piegādi?

220.lv - Servisa riņķa dancis

Servisa riņķa dancis Iepriekšējā pieredze ar klientu problēmu atrisināšanu 220.lv bija jauka, šoreiz gan sūdzēšos. Pasūtījums nr. 16719524, saliekamās hanteles, 2 x 20 kg (kopā - 40 kg). Pasūtījums pienāca ātri un lai gan tā bija dāvana, kas paredzēta izpakošanai vēlāk, atvēru uzreiz - labi, ka tā. Prieks ātri noplaka, jo no 3 dažāda svara diskiem uz stieņa varēja uzvērt tikai 1.25 un 5 kg. 2,5 kg diski uz hanteļu stieņiem nelien, pavisam. Vienu beigās tomēr sanāca uzskrūvēt, pieliekot daudz spēka - paldie...

220.lv - Slikts serviss, bojāta prece

Slikts serviss, bojāta prece 11.10.2022 pasūtīju guļamistabai redeles priekš gultas. Pasūtījums ar piegādi, izmaksāja 64.99 eur. Piegāde bija ātri, tas ļoti iepriecināja. Izpakoju preci un sagatavojos uzstādīt, klājot redeles gultās rāmī, uzreiz pārlūza viens dēlītis! Tur acīm redzams, ka ir brāķis, jo lūzums atrodas zarojumā. (bildes pielikumā) sazinājos ar 220.lv palīdzības tālruni, lai precizētu, ko darīt šajā situācijā, saņemu atbildi, ka esot jāveic apraksts un bildes jāiesūtas uz [slēpt]@220.lv...

220.lv - Slikta komunikācija ar klientu un nespēja izpildīt pasūtījumu

Slikta komunikācija ar klientu un nespēja izpildīt pasūtījumu Augustā tika pasūtīti bērnu ratiņi 3in1 Kikkaboo Irene. Pasūtījums tika pieņemts un uzsākām gaidīšanas procesu. Pasūtījumu veicām ar laika rezervi, jo ģimenes pieaugumu gaidījām oktobra sākumā. 14. Septembrī saņēmām ziņu, kā piegāde kavēsies un jaunais saņemšanas datums būs 11. Oktobris. Sazinājos ar klientu apkalpošanas centru un lūdzu noskaidrot, vai mūsu pasūtījums tiešām ir pieejams un vai viņš būs 11. Oktobrī, uz ko saņēmu atbildi ka noskaidros un dos atbildi. Atbildi tā arī nesagaidījām!...

220.lv - Nekad neizmantojiet šo platformu pirkumiem

Nekad neizmantojiet šo platformu pirkumiem Nekad neizmantojiet šo platformu pirkumiem - to es rakstu šeit un rakstīšu visos sāvējos soc. Tīklos. - seriāla turpinājums. - sākums: pāsūtīju statīvu priekš mobilā telefona. Solīja kā būs pakomātā pēc pāris dienām. Piegādes dienā, atnāk sms un e-pasts par to, kā piegāde kāvējās. Un šodien, otro reizi, tas pats: sms un e-pasts, ar jauno planoto piegādes datumu. Cena precei nav liela... Vārēju viņu pāsūtīt citviet. Bet priekš kā man pēc tam divi vienādi statīvi? Kas man kompensē...

220.lv - Novēlota atmaksa

Novēlota atmaksa Labdien! Par preču atgriešanu pēc pasūtījuma 16435319 naudu nesaņēmām.Šodien aprit 15 diena kopš nodevām preces saskaņā ar aktu no 21.09.2022. Uz jautājumu kad tiks saņemta apmaksa.Saņēmām atbildi ka atgādinājām sūtītājam par pasūtījumu. Atkārtojam savu jautājumu,kad mēs saņemsim savu naudu,ko solījāt samaksāt līdz 14dienām pēc preces atgriešānas datumu? P.S. Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības, pārdevējs bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no patērētāja rakstveida...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes