1a.lv

Kesko Senukai Digital
Adrese: Mūkusalas 41
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +37163588024
Darba laiks: 8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
8:00 - 19:00
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

53%
Sūdzības
1110
Atrisinātas
443
Ar atbildēm
1018
Apskatīt statistiku

1a.lv - Sūdzības un atsauksmes

1a.lv - Tirgo bojātas preces

Tirgo bojātas preces Esmu vīlies un noteikti pats vairs neizmantošu šo veikalu, neiesaku pirkt portatīvos datorus, tie tiek piegādāti no Polijas ar defektiem, naudas atmaksu neveic jāgaida ilgi, klienti serviss ļoti zemā līmenī, kā arī ja pērkat preces un redzat ka ir lētākas par citām arī būs ar defektiem, nopirku trenažieri pēc mēneša praktiski nelietojams jo saplīsuši mehānismi. Tirgo pēdējos sūdus tur daudz ko. Bet par datoru iegādi iesaku uzmanīties no šīs mājaslapas.

1a.lv - Preces piegade

Preces piegade Izdarīju pasūtījumu 19.03.2021 pasūtījums apstrādāts atnāk paziņojums ka prece ir izsūtīta šodien ir 15.04 vēl nav saņemta uz telefoniem neatbild, uz e-pastu vienīgā atbilde mēs noskaidrosim. Nezinu no Vācijas atnāk 7 dienās no Rīgas līdz Siguldai mēnesis un vēl nav. Bērns gaida pasūtījumu bet kā nav tā nav dzimšanas dienas dāvana. Ceru uz nākošo dzimšanas dienu bērns saņems: (. Drausmīgs serviss.

1a.lv - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss 04.03. Veicu pasūtījumu. Pasūtīju jaunu telefonu un maciņu. Mājaslapā norādīts, ka piegāde tiek veikta 2-5 darba dienu laikā, šodien ir 14.04. , tika rakstīti vairāki e-pasti un vairākas reizes zvanīts, bet visu laiku tikai kaut kādas atrunas. Solījās piegādāt līdz 29.03. Protams, nekā. Kad sāku atkal rakstīt, man atbildēja, ka piegāde kavējās dēļ tā, ka nevar piegādāt telefona maciņu, piekritu no viņa atteikties lai ātrāk saņemtu savu telefonu. Bet kā izrādās, tad visu šo procesu tas nekā nav...

1a.lv - Мошенничество

Мошенничество Недавно купила ssd 500gb, у него был явный заводской дефект - на второй день завис и компьютер его перестал видеть. Сдала в сервис. Месяц диагностировали, потом пришло что отказ из-за неправильной эксплуатации. Пояснений не было. Когда получала мне просто отдали диск в огромном кульке без каких-то документов, сказав что акт придет на мейл. Конечно акта я не дождалась. Написала, ответили - ждите, когда-нибудь с вами свяжутся. Сегодня вытащила диск и вылетел кусок отломанный. Никаких повреждений...

1a.lv - Noteiktā piegādes termiņa neievērošana

Noteiktā piegādes termiņa neievērošana Veicu pasūtījumu ar vairākām precēm, tika skaidri rakstīts, ka dēļ vairākām precēm tā var kavēties no 7-14 darba dienām. Piekritu un veicu sūtījumu. Ir nu jau pienākusi 14. Darba diena, veicu zvanu lai uzzinātu vai viss kārtībā. Atbilde bij nē, jo neesot to preci saņēmuši paši. Šeit tad rodas jautājums kāpēc tad neievēro paša izsludināto informāciju par piegādi.

1a.lv - Nepatiesas informācijas norādīšana

Nepatiesas informācijas norādīšana Lūdzu neiegādājaties preci kā juridiska persona. Šis ir no tiem veikaliem, kas neatzīst savas kļūdas un nav pretimnākošs klientiem. Iegādājāmies daudzfunkciju iekārtu - printeri, kopētāju, skaneri ar abpusēju drukas iespēju. Pēc saņemšanas diemžēl izrādās, ka šī apdrukas iespēja ir manuāla nevis automātiska. Uzskatu, ka tā bija maldināšana. Bet nu šai firmai laikam tas nav nekas neparasts. Neiesaku - jo īpaši juridiskai personai.

1a.lv - Krāpšana, briesmīga komunikācija

Krāpšana, briesmīga komunikācija Pasūtīju 10 respiratorus, gaidīju 10 dienu vietā 3 nedēļas, atsūtīja, samaksāju, izrādās par diviem, ne 10. Prasīju atpakaļ naudu, atdevu respiratorus, solija 14 dienu laikā atmaksāt. Iet jau otrais mēnesis un nauda joprojām nav atgriezta. Telefonu neceļ, ja paceļ - met nost, kad sāku skaidrot kas par situāciju. Briesmīgs veikals, uzskatu šo par krāpniecību. Uz respiratoru paciņām bija uzlīme, ka katrā iekšā ir 5. Realitātē - 1.

1a.lv - Slikts serviss un ļoti slikta komunikācija

Slikts serviss un ļoti slikta komunikācija 15.03.2021 pasūtīju vēłas grozu, 3 plauktus vannas istabai un ziepju trauku. Tad nu gaidu un gaidu kādus ziņu, jo darbinieks pie telefona, katru dienu Sola ziņu, bet tā arī joprojām gaidu! Jā, ļoti slikta komunikācija ar klientu, pati strādāju tirdzniecībā un šādu rīcību neatļaujamies. Palasot citu cilvēku rakstīto, saprotu, ka man vēl var nākties ilgi gaidīt. Ļoti nepatīkami, bet zinu, ka inveik. 1a.lv vairs neko neiegādāšos... Pas. Nr. B000457794

1a.lv - Komunikācija

Komunikācija Pasūtīju vannu ar komplektā iekļautām vannas kājām. Saņēmu pasūtījumu. Noslēdzu līgumu ar firmu, kura remontē vannas istabas. Kad pēdējie darbi palikuši - tikai vannas uzstādīšana - atklājas ka komplektā nav pievienotas pareizā izmēra vannas kājas. Sazinos ar 1a.lv info centru. Kas nav ieinteresēti apmainīt vannas kājas. Pēc vairākiem e-pastiem un zvaniem piedāvā nosūtīt nepareizās vannas kājas ar kurjeru. Un 14 dienu laikā izskatīšot kur šāda kļūda radusies. Mana nostāja bija pretimnākoša...

Atrisināta1a.lv - Atsūtīja preci ar citu piegādes firmu

Atsūtīja preci ar citu piegādes firmu Pasūtīju preci un veicu apmaksu internetā, pirms apmaksas izvēlējos piegādi uz Dpd pickup uz konkrēto adresi ar konkrēto skapi. Beigās viņi atdeva preci firmai smartpost, kuri piegādi veica uz citu adresi uz savu konkrēto skaipi. Kurš pie tam vēl atdodas iekštelpās un to var izņemt ar laika ierobežojumiem. Pluss jāblandas uz otru pilsētas pusi. Protams liels pluss, ka es pasūtīju sestdien un atnāca jau pirmdien, bet ar šīm problēmām mani tagad tas vispār neinteresē. Pielikumā pievienoju divu...

1a.lv - cena pieaug "grozā"! Esiet uzmanīgi! - 1a.lv - Krāpšana

1a.lv - Krāpšana Vienu reizi remontēja 45. dienas telefonu... Reizi pasūtīju mikrofonu, joprojām nav. (Labi kā neapmaksāju uzreiz un tagad brīnumi.) Viena cena un otrā jau kad prece ir grozā... Tā tūrēt! Malači! Tā kā video pievienot nevaru, bet to nofilmēju uz telefonu, pievienoju screen'us. Jā firmas pāstāvjiem vajadzēs oriģinālu ierakstu, nosūtīšu droši. Un gaidu paskaidrojumu, kas par krāpnieciskiem mahinācijām...

Atrisināta1a.lv - bojājums

bojājums Tātad , es iegādājos 1a.lv i-veikalā operatīvo atmiņu . Kingston hyperx fury rgb 32gb 3200mhz cl16 ddr4 kit of 2 hx432c16fb3ak2/32. Pasūtījuma nr B000208695 Datums kad pirku 2020.11.20 Nokalpoja apmēram 2 mēnešus ,nosūtīju 28.01.2021 uz garantiju RĪGA,mazā Rencēnu iela1,k-senukai-1A klientu centrs OZOLS LV1004 t 29555586. Telefons atslēgts. Bet 1a.lv atbild gaidiet, kad pazvanu uz t 63588024 . Zvanu katru nedēļu ,atbilde ''ir garantijas servisā'', vai noliek klausuli un nerunā. 26.03.2021...

1a.lv - Ne saņēmu pasūtījumu

Ne saņēmu pasūtījumu Я месяц ждала заказ, отстояла пол часа в очереди и не смогла получить свой заказ. Оформила заказ на 1a.lv на сумма 160 евро.24.02.2021 пришло подтверждение с [slēpt]@1a.lv, что заказ принят и будет готов ориентировочно 18.03.2021. 16.03. Получила смс, что заказ готов, т. К. Меня не было в риге, позвонила попросила отложить заказ на 22.03.2021, на что мне сказал что конечно отложат. Пришло 2ое смс, "остался 1 день чтоб забрать заказ", позвонила еще раз, получила подтверждение, что заказ отложен...

1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Не покупайте в этом магазине ничего. Не дай бог будет брак и вам надо будет вернуть вещь. 🤦‍♀️я с 3. Марта не могу вернуть им бракованный стул. Всё время звоню, говорят ждите вам ответят сервисная служба, а эта служба отвечает не внятно и через неделю. Номер этой сервисной службы не дают, всё время надо общаться через второе лицо. Сколько заказывала, не в одном интернет магазине такого бардака нет. Это уже с 3. Марта уже почти месяц, я не могу вернуть им бракованный стул.

1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Заказ b000351548, сделанный 20.01.2021 не был получен через Dpd из-за повреждения упаковки. Вся информация в магазине 1а есть, но деньги на счет не возвращают уже больше месяца. Звонить и писать бесполезно. Удивительно, что кроме операторов инфоцентра, которые только принимают информацию, но ничего не решают, ни с кем из представителей этого магазина невозможно связаться.

1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Saņēmuši krēslus 3. Martā, vienu krēslu ar brāķi. Es viņiem rakstīju, viņi atbildēja 3 dienu laikā viņi sniegs atbildi, un viss ir kluss. Zvanīju un rakstīju viņiem, šodien viņi tikai atbildēja. Nest krēslu uz veikalu vai nosūtīt ar kurjeru. Es uzrakstīju, ka man vajag kurjeru, viņi vairs neatbild. Beztiesiskums, nekur citur nav tādu kā viņi.

1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju urbjmašīnu 2 nedēļas gaidīju, sazvanot man stāsta pasakas ka atklāts bojājums urbjmašīnai, datumu kad var piegādāt preci nosaukt nevar kaut kāds šķūnis ne veikals? Tagad pieprasīju naudas atgriešanu, nez cik tagad paies ilgs laiks, cik ilgi tāds kantoris var pastāvēt, ja tu ne nomaksā stāvvietas izmantošanu draudu vēstules jau pēc nedēļas nāks!

1a.lv - Krāpšana, cilvēku maldināšana

Krāpšana, cilvēku maldināšana 07.03.2020. Veicu pasūtījumu (pasūtījuma nr. B00440568) kur pasūtīju mobilo telefonu apple iphone se 2020 white, 128 ar vēl pāris lietiņām. 13.03.2020. Saņemu pasūtījumu omniva Kuldīgas Gravas ielas Elvi pakomātā, sāksim ar to, ka biju norādījis vispār rimi pakomātu Kuldīgā, bet tas sīkums. Tātad, pielikuma attēlā ir redzams manis pasūtītais telefons, un jūsu apraksts par šo telefonu, kur ir norādīts, ka komplektā nāk earpods ar lightning savienojumu, lightning-usb kabelis, usb barošana...

1a.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Šajā internetveikalā var pirkt tikai apakšbikses un šampūnus...jeb preces ar kurām negriezīsieties servisā. Pirms gada iegādājos putekļusūcēju Dyson v11 absolute un pēc kāda laika sāka ķerties poga. Ok...domāju vedīšu uz oficiālo Dyson servisu Latvijā, lai netramdītu internetvaikalu...tā taču būs atrāk un efektīvāk. Kā tad - izrādās tas netika pirkts pie oficiālajiem pārstāvjiem Latvijā, kaut gan pats internetveikals sākumā lūdza vest turp. Tad izrādījās, ka jāved ir ellē ratā no mana...

Atrisināta1a.lv - Naudas neatgriešanos par bojātu preci

Naudas neatgriešanos par bojātu preci Gribējām nopirkt bērnam slidkalniņu populārā internet veikalā 1a.lv un ļoti vīlāmies internetveikala darbībās. Pēc preces iegādes, atvedot mājās slidkalniņu konstatējām, ka tas ir bojāts un nākamajā dienā sazinājāmies pa telefonu ar konsultantiem, lai uzzinātu kā mums rīkoties tālāk (no paša sākuma jau teicām, ka vēlamies vai nu preci samainīt, vai arī atgriezt naudu) . Mums pateica rakstīt epastu ar visām defekta bildēm, un tad tas jautājums tiks atrisināts. Uzrakstījām. Ar atbildēm veikal...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes